zondag 17 december 2006

Kerstboom en vliegtuigen





Vandaag een leuk dagje gehad met Samuel. In onze pyama's hebben we de kerstboom versierd. Samuel vond het heel spannend en was druk in de weer met het aangeven van de haakjes om de ballen op te hangen. Schade viel dit jaar mee: er sneuvelde slechts één bal. Dit jaar zijn de vilten kerstboompjes nieuw.
Later wilde Samuel graag naar het vliegveld. Hij zat echt enorm te zeuren. Ik wist niet wat ik meemaakte. Nou, ik had wel zin om te gaan en het was even droog buiten.Rinse heeft altijd leuke verhalen, als hij daar met Samuel is geweest en ik was al heel lang niet meegegaan.
Na een paar minuten vliegtuigen kijken (meer dan twee waren het er echt niet), zei Samuel:"We moeten daar heen gaan, chocomel drinken!" En hij wees mij de weg naar het restaurant.Aha, toen kwam de aap uit de man. Samuel had zin in chocomel gehad, daarom zat hij zo te zeuren!

Geen opmerkingen: