zaterdag 10 juli 2010

Etsy zelfmaakspul


Rinse werks 's morgens vroeg bij de radio en ik denk dat hij dan best veel koffie drinkt. Ik vond dit T-shirt voor hem hier. De stof is heel mooi, zacht dun en dus koel! Komt heel goed uit nu we tropische temperaturen meemaken.

De T-Shirts kwamen gisteren binnen (Voor mijzelf heb ik een ook een leuk shirt met vlindertjes gekocht). Vandaag viel dit ding op de deurmat. Ik ben erg blij met de kwaliteit.

Ik ben altijd erg blij met de spulletjes die ik via Etsy 'ontdek'. Het is allemaal orgineel en uniek. De makers hebben er met veel liefde aan gewerkt en dat kun je zien. Soms duurt het wel eeuwen voordat iets hier is (een gehaakt mutsje voor Teddy liet drie maanden op zich wachten), maar meestal heb ik het snel binnen. Deze spullen komen uit Amerika, maar ik heb ook al iets uit Litouwen, Canada en Nieuw Zeeland laten komen.
Wat is jouw favoriete Etsy ontdekking?
Het is dik na twaalf uur, maar ik ga nog even een sopje maken voor de keuken, nu het eindelijk wat afgekoeld is...

Geen opmerkingen: